Zagreb, Dubrovnik i Istra - Prve Virtuoso Digital Destination u Europi
Projekt Virtuoso Digital Destination pokazao se vrlo učinkovitim među putnicima visoke platežne moći
Zagreb, Dubrovnik i Istra su još jednom predstavljeni kao vrlo atraktivne i tražene destinacije među američkim turistima više platežne moći, zahvaljujući suradnji Virtuoso konzorcija i triju turističkih zajednica koje dugi niz godina ulažu u promociju u sjevernoameričko tržište – Turističke zajednice grada Zagreba, Turističke zajednice Istre i Turističke zajednice Dubrovnika.
Naime, najnoviji projekt Virtuoso Digital Destination (VDD) osigurao je veći prostor i platformu za opsežniju prezentaciju ponuda navedenih destinacija, edukaciju te interakciju s Virtuoso mrežom agencija i turističkih savjetnika. Zahvaljujući spomenutim turističkim zajednicama, Zagreb, Dubrovnik i Istra su prve europske destinacije koje sudjeluju u Digital Destination projektu, odmah nakon Australije, Kanade i Los Cabosa. VDD projekt osmišljen je u cilju poboljšanja iskustva korištenja Virtuoso.com, vodećom globalnom mrežom specijaliziranom za iskustvena i luksuzna putovanja, nudeći sveobuhvatnu platformu posvećenu atraktivnim odredištima. Kombinacijom vizualno privlačnog dizajna, iskustveno pisanog i atraktivnog video sadržaja te ciljanih marketinških kampanja, VDD nadilazi tradicionalne metode vidljivosti i promocije destinacije te učinkovito pridonosi rastu interesa potencijalnih posjetitelja.
U kreiranju sadržaja Zagreba, Istre i Dubrovnika sudjelovali su djelatnici navedenih turističkih zajednica, Virtuoso tim i 3 poznata novinara, vrlo dobra poznavatelja ljepota Hrvatske – Kristin Vuković, David Farley i Alex Crevar, a sadržaj je dostupan ovdje.
„Tržište SAD-a predstavlja ključno daleko tržište na kojem kontinuirano provodimo promociju Zagreba u proteklih nekoliko godina. Izuzetan interes za Zagreb potvrđen je rezultatima prvog dijela ove godine, koji ukazuju da su gosti iz SAD-a vodeći po broju ostvarenih dolazaka i noćenja među stranim posjetiteljima. Konkretno, s više od 30.000 dolazaka i 67.000 noćenja, Amerikanci bilježe porast od 11 posto u odnosu na prethodnu godinu. Fokus Virtuosa na luksuz i prilagođena iskustva putovanja izdvaja ga kao vrhunski resurs za one koji traže jedinstvene i visokokvalitetne turističke doživljaje pa je sudjelovanje u ovom projektu prirodan slijed naših promotivnih aktivnosti na američkom tržištu, posebno zato jer su slične ciljane marketinške kampanje uspješno potaknule rast aktivnosti i angažmana agencija/savjetnika za putovanja i njihovih klijenata. Naime, prema dostupnim podacima, ovaj projekt je do sada rezultirao nekoliko puta većim porastom interesa za promovirana odredišta, što ukazuje na učinkovitost kampanje u privlačenju i zadržavanju pažnje putnika za iskustvena putovanja.“, izjavila je Martina Bienenfeld, direktorica TZ grada Zagreba.
„Iako US market u ukupnom udjelu na području Istre ne ulazi u top 10 najznačajnijih tržišta, ono je za Istru itekako važan segment. Ta činjenica posebno vrijedi za period u zimskim mjesecima, pred i posezoni, kao i u cjenovno višem razredu kvalitetnijeg smještaja kada ne samo Amerikanci, već i druga daleka tržišta pod okriljem Virtuosa u većem broju posjećuju Istru. Taj trend je značajno veći i uočljiviji od kad je Istra postala Virtuoso preferred partner. Biti dio velike obitelji Virtuoso je za Istru posebno važno i iz razloga jer veliku pažnju posvećujemo održivom i odgovornom razvoju s jedne strane, dok s druge inovativni razvojni projekti koji su povezani sa wellbeingom, zdravljem, pomlađivanjem i dugovječnošću je nešto što gosti Virtuosa itekako cijene, prepoznaju i kupuju. Obzirom da se na razini Istre godišnje investira oko 300 M Eura u novi razvoj, podizanje razine kvalitete smještaja i usluge, u podizanje konkurentnosti svih destinacija u Istri, zajedničko partnerstvo s Virtuosom je od neprocjenjive važnosti“, izjavio je Denis Ivošević, direktor TZ Istarske županije.
„S obzirom na dosadašnje uspjehe u privlačenju američkih turista, vjerujemo da će sudjelovanje u Virtuoso Digital Destination projektu dodatno unaprijediti našu turističku ponudu i učvrstiti poziciju Dubrovnika kao prestižne destinacije na globalnoj razini. Ova suradnja omogućit će nam da se detaljnije predstavimo i pokažemo sve čari Dubrovnika kroz prilagođene marketinške kampanje i sadržaje visoke kvalitete, naglašavajući autentičnost i jedinstvenost našeg grada. Možemo se pohvaliti nizom ponuda za luksuzne putnike, uključujući posjete povijesnim znamenitostima, vrhunske gastronomske doživljaje i luksuzan smještaj. Izravni letovi između Dubrovnika i Sjedinjenih Američkih Država ne samo da olakšavaju putovanje, već i omogućuju većem broju turista da dožive sve što naš grad nudi, od predivnih plaža i otoka do kulturnih događanja svjetske klase. Američko tržište je u porastu svake godine, a u odnosu na rekordnu 2019. godinu, u 2024. bilježimo rast od 13 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima. Ova impresivna statistika potvrđuje rastući interes američkih turista za Dubrovnik, čineći naš grad nezaobilaznom destinacijom za luksuzna putovanja”, poručio je Miroslav Drašković, direktor TZ grada Dubrovnika.
„Virtuoso Digital Destination ostvario je uspjeh i pokazao se vrlo učinkovitim među putnicima visoke platežne moći. Naime, VDD i popratne digitalne kampanje za Kanadu, Australiju i Los Cabos potakle su značajan rast interesa i angažmana ciljanih korisnika, nadmašujući rezultate drugih destinacijskih stranica. Uspjeh projekta mjeri se u rastu rezervacija za putovanje u spomenute destinacije”, rekao je Javier Guillermo, direktor Virtuoso strateških partnerstva je izjavio:
Podsjećamo, Virtuoso je vodeća globalna mreža za luksuzna putovanja koja okuplja agencije s više od 20.000 savjetnika za putovanja i 2.200 partnera (hoteli, vile, turoperatori, DMC, kompanije za krstarenja, turističke zajednice, itd.), a u industriji putovanja Virtuoso je sinonim za stručnost, sigurnost, povjerenje i visokokvalitetnu uslugu.
Izvor: TZ grada Zagreba
Foto: Virtuoso