Namjena priručnika „Destinacijske menadžment kompanije – DMK“ je pružiti turističkim agencijama smjernice za djelovanje po modelu DMK te dati odgovore na ključna pitanja za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa. Projekt je realiziran suradnjom HTZ-a i Ministarstva turizma s UHPA-om, Veleučilištem VERN' i Institutom za turizam.
Podsjetimo, priručnik je prvi put predstavljen početkom prosinca 2014. godine kada je i održan DMK forum koji je okupio više od 230 sudionika iz područja hrvatske turističke industrije i predstavnika medija. Tada su predstavljeni i primjeri dobre prakse destinacijskih menadžment kompanija iz Hrvatske. Tako je iskustva agencije Globtour event u predstavljanju ponude kulturnog turizma izložila Nikolina Tomaškov Buzov, dok je Laura Popovac predstavila rad agencije T.A. VMD o aktivnostima specijaliziranih tura za tržište posebnih interesa.
Uz DMK priručnik izašao je i sažetak priručnika koji donosi ključna pitanja i odgovore za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa.