In cultura veritas: Provedena radionica na temu turističke promocije
S ciljem predstavljanja do sada postignutih rezultata i promocije nove prekogranične destinacije
U sklopu provedbe projekta „In cultura veritas – razvojem atraktivne turističke destinacije do bolje valorizacije i održivog korištenja kulturne baštine“ u petak, 14. veljače 2020., u vinariji Vina Kos - Jurišić u Donjoj Zelini održana je pretposljednja tematska edukacija.
Edukaciju je, kao dio radnog paketa T3 - Jačanje kapaciteta dionika, organizirala i provela kao projektni partner Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) koja je zaslužna za sudjelovanje svojih članova na istoj, a za provedbu je angažirala vanjsku stručnjakinju za destinacijski menadžment, dr.sc. Romanu Lekić.
Na samom početku provedbe ovog projekta dr. sc. Lekić je projektnim partnerima, pružila podršku u izradi Plana uspostave nove prekogranične turističke destinacije, dokumenta koji definira gotova rješenja za primjenu u poslovanju turističkog sektora.
Voditeljica projekta, Helena Čermak, sudionicima je održala prezentaciju s ciljem prenošenja više informacija o svrsi, ciljevima i aktivnostima projekta In cultura veritas, uz poseban naglasak na novu prekograničnu turističku zajednicu čija ponuda može biti atraktivna za proširenje poslovanja dionika iz sektora turizma, osobito putničkih agencija. Kreiranjem posebnih turističkih aranžmana vezanih uz vinsku i kulturnu ponudu projektnog područja želi se postići trajnost i održivost nove destinacije.
Stručnjakinja za destinacijski menadžment, dr.sc. Romana Lekić, sudionicima je prenijela svoje dugogodišnje iskustvo i znanje stečeno istraživačkim i praktičnim radom na razvoju vinskog i kulturnog turizma. U drugom dijelu edukacije detaljno je predstavila osnovne odrednice Plana uspostave nove prekogranične turističke destinacije koji okupljenim dionicima nudi pakete turističkih proizvoda i usluga spremne za promociju i prodaju zainteresiranim posjetiteljima.
Dionici su se aktivno uključili u raspravu, iznoseći ideje o tome kako razvijene turističke proizvode i usluge vide unutar svog postojećeg poslovanja. Iskazan je poseban interes za sudjelovanje u studijskim turama koje će projektni partneri, za putničke agencije i novinare, organizirati u svibnju ove godine kako bi ih izravno upoznali s ključnim atrakcijama nove destinacije.
Posljednja edukacija iz ovog radnog paketa održat će se, u organizaciji projektnih partnera ZŽ, RAS i UHPA, 9. ožujka 2020. u Rogaškoj Slatini.
Prezentacija: In cultura predstavljanje
Prezentacija: In cultura_brendiranje destinacije
Prezentacija: Inovativni prijedlozi kroz doživljaj
Više pročitajte ovdje.
Izvor: In cultura veritas