International Luxury Forum u Dubrovniku

Okupio više od 80 partnera specijaliziranih za luksuzna putovanja

International Luxury Forum u organizaciji konzorcija Travel Leaders Network, koji okuplja mrežu agenata specijaliziranih za luksuzna putovanja u Sjevernoj Americi - Luxury Leaders Alliance, uspješno je održan u Dubrovniku gdje su u tijeku i posebna studijska putovanja organizirana za sve sudionike. Glavni partner događanja je Hrvatska turistička zajednica, domaćini skupa su TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ grada Dubrovnika, a podršku su dale i TZ Splitsko-dalmatinske županije, kao i turističke zajednice Hvara, Korčule, Šolte i drugih destinacija.

„Ovo je najznačajnije B2B događanje na temu luksuznih putovanja ikada održano u našoj zemlji. Obzirom na kvalitetu destinacije i odlično proveden program američki su partneri iskazali interes da Hrvatska postane stalni domaćin ovog novog skupa i to po uzoru na druga svjetski poznata događanja kao što su ILTM Cannes, Virtuoso Las Vegas ili PURE Marrakesh. Domaći subjekti već su najavili nova partnerstva i uključenje u nove kanale prodaje, a sve navedeno će značajno doprinijeti pozicioniranju Hrvatske na globalnoj mapi luksuznih putovanja, odnosno privlačenju još većeg broja putnika koji traže iznimnu kvalitetu, drugačija iskustva i koji imaju visoke budžete za putovanja“, naglasila je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku koje je sudjelovalo u organizaciji ovog važnog događanja u Hrvatskoj.
  
U Dubrovniku se okupilo više od 80 predstavnika specijaliziranih agencija, turoperatora, kompanija za kružna putovanja i hotela, a među sudionicima su i predstavnici hrvatskih kompanija kojima je ovo izvrsna prilika za dodatnim umrežavanjem s američkim partnerima. Da je riječ o odlično organiziranom događanju koje je bilo od velike koristi za sve uključene strane potvrdio je i Perry Lungmus, viši potpredsjednik Travel Leaders Networka.

Travel Leaders Network (TLN) broji preko 55.000 agenata i gotovo 7.000 putničkih agencija što je trećina svih agencija u SAD-u. S više od 17 milijardi dolara godišnjeg volumena prodaje, najveći je konzorcij i posrednik u prodaji luksuznih putovanja, krstarenja i kružnih putovanja. TLN je u vlasništvu Internova Grupe koja je rangirana 11. na Travel Weekly 2024 Power List, popisu najvećih svjetskih posrednika u prodaji putovanja.

Dodajmo kako je u sklopu ovog višednevnog događanja organizirano i 14 različitih višednevnih studijskih putovanja te 17 tura za sve sudionike u sklopu kojih su američki partneri imali priliku upoznati ponudu Dubrovnika i okolice, ali i različitih hrvatskih regija s naglaskom na luksuzni segment i posebna iskustva. Na jednom od studijskih putovanja, kao i na cjelokupnom programu skupa sudjelovao je i Arnie Wiessmann, glavni urednik Travel Weeklya, vodeće poslovne platforme i publikacije u turizmu.

„Agenti su dodatno istaknuli oduševljenje destinacijama koje su imali priliku posjetiti prije samog skupa, a naročiti interes je pobudila Istra, kao i brojni otoci. Mnogi su agenti već uključili Hrvatsku u svoje ponude te pritom ističu sve bolju prepoznatljivost naše zemlje koja se percipira kao sigurna i kvalitetna destinacija“, zaključila je Krešić Jurić.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: HTZ